چادرم....

  • ۲۱:۲۴


ای چادر من … 

ای دوست و همراه همیشگی من… میدانی که چقدر در نظر من و خدا ارزشمندی و در نظر تعدادی ، چقدر کم ارزش و بی مقدار ؟ 

ای چادر من … میدانی که با وجود تو چقدر احساس امنیت و آرامش میکنم ؟ 

میدانی که خداوند تو را به من هدیه داده ؟ 

میدانی که برای من نعمتی هستی بسیار ارزشمند ؟ 

میدانی که بعد از خدا ، تو حافظ من در مقابل بسیاری از آسیب ها هستی ؟ 

اما چادر من… چشمانت را ببند. گوش هایت را بگیر. نبین ونشنو. 

اگر شنیدی ، باور نکن. بگذار بگویند. من میشنوم. من تحمل میکنم.


نمیخواهم در قیامت پیش خدایم گله و شکایت کنی نمیخواهم به خدایم بگویی که بد نگاهت کردند. 

نمیخواهم بگویی که بد جلوه ات داده اند. 

          تو با من هستی و من با تو و خدا با هردویمان


ای چادر من … 

نبین و نشنو که بعضی ها درباره ات چه میگویند. 

نبین و نشنو که میگویند هرکه تو را دارد ، عقب مانده است و هرکه تو را دارد فرهنگش پایین است . 


ای چادر من…

نگاه ها را من تحمل میکنم .حرف ها را من میشنوم .ومن صبر میکنم و منتظر وعده ی خدایم می مانم. 


ای چادر من… 

تو برای من همانند بال هایی هستی برای پرواز ، برای پرواز به سوی خدایم ” الله ” .

اما تو هیچگاه مانعم نبودی و مانعی هم برایم ایجاد نکردی ،تنها در مواقعی مانعم بودی که میدانستی حرمت تو و صاحبت شکسته میشود.

و خوشحالم که چنین مانعی دارم. 


ای چادر من… 

ای دوست همیشگی من… با وجود گرمای طاقت فرسای تابستان هم ، تو همراهم باش . 

با وجود تو و یاد خدا و یاد وعده اش ، نسیم بهشت ، طاقتم میدهد.


ای چادر من… 

تو رابط میان من و خدایم هستی و تو اولین گام برای آشنا کردن من و خدایم بودی. 

من به داشتن دوستی چون تو افتخار میکنم. 

ای دوست من… همیشه و همه جا همراهم باش. 

فقط نبین و نشنو

  • ۳۹۳
نسیم ...
چادر یعنی عشق...
یعنی احساس حس لمس دستان خدا...
❤❤❤❤
فاطمه سلیمی
زیبا بود 
چادر تکته ای از بهشت است که خدا برسر زن قرار داد تا همیشه بهشت را با خود داشته باشد
الف سین
انشالله همیشه موفق باشید
دنبال شدید
ممنون
zahra zamany
سلام
شیعه بلاگ شما رو به چالش (چی شد که چادری شدم) دعوت میکنیه.
منتظر حضورتون هستیم
یاعلی
Sarah Az
عالی
لطفا در بلاگم بفرمایید میشه با ذکر نام وبلاگتون کپی کنم؟
بله حتما میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
حجاب یعنی
من انتخاب می کنم
که
تو
چه ببینی....
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan