یا بن الحسن...

  • ۱۲:۲۲

سعی کردم به تو مشغول شوم حیف شد مشغله پیدا کردم
یا بن الحسن من سره اینکه به تو دل دادم، با همه مساله پیدا کردم


در نمازم خم ابروی تو را ، در قنوتم گله پیدا کردم
انتظار این همه انصاف نبود ، مردم و فیصله پیدا کردم


از خودم دور شدم کاری کن ، گم شدم گور شدم کاری کن

  • ۴۶۷
حسین بهجتی
بسیار زیبا
در ضمن کد ارسال نظر رو بردارید 
♥سرباز شیعه♥
یا ابا صالح المهدی

ادرکنی
 ولا تهلکنی
پسر رویایی
بسیارزیبااااااااا
خیلی ممنون
zahra zamany
یا ابا صالح...
عجل علی ضهورک...
محمد باقر
خیلی قشنگ بود.

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
حجاب یعنی
من انتخاب می کنم
که
تو
چه ببینی....
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan